Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

donderdag 30 april 2015

Onze tuinset


 April 2015 en we zijn heerlijk gestart met onze tuin!

Bij de Action hebben deze verf gekocht voor € 3,75

En daar hebben wij ons houten tuinset mee behandeld.
Voor ons is het dubbel leuk want wij houden van Shabby Chic dus niets is perfect geschilderd. 

Onze tuinset zag er eerst zo uit:


Toen zijn we ermee aan de slag gegaan.
Eerst moest alles geschuurd worden voordat we ze natuurlijk een nieuw jasje aantrokken.
Het is eigenlijk heel erg leuk werk! Behalve het schuren dan..... ;-)

De eerste stoel was al gauw klaar!


We werden steeds vrolijker en vrolijker!!
Tadaaaaaaaaaaaaa de hele tuinset heeft een nieuw jasje!!

We zijn er zo happy mee!!!

De start is begonnen.......

Bij het Kruitvat kwam ik een leuke canvas tegen.
Deze koste iets van € 4,- maar ik kon hem niet weerstaan!
De kleurtjes passen helemaal bij wat we voor ogen hebben:
Een fleurige gezellige tuin!

 Ik zou zeggen:
Kom maar op zon!



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...