Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

maandag 12 januari 2015

Happy 2015!!


Te zien aan mijn laatste bericht met vraag wat te doen met 3 blogs.....
Is nu gelukkig alles in kannen en kruiken!
DE oplossing gevonden!

Maar als eerst:

Ik wil jullie allemaal een gelukkig, warm
en liefdevol 2015 toewensen!!!

Het is even rustig geweest op dit blog.
De feestdagen voor de deur, nog alles een plekje geven na de verhuizing
en met van alles en nog wat bezig te zijn.
Nu begint alles gelukkig z'n stekkie te krijgen en weten we een beetje hoe we alles
hebben willen....... of zoals we het graag zouden willen hebben ;-)

De kamer zelf!

Laat ik alles wit?
Leuke kleur op de muur?
Wil ik een thema??
Pffff zoveel keuzes en zoveel mooie!
Laat ik alles wit?? (misschien met een kleurtje)
(Bron: Printerest)
(Bron: scrapbook.com-Ghost55)


Ga ik voor pastel kleuren??

 (Bron: All Things Heart And Home.com)

(Bron:Artistic Bliss)



Of ga ik naar de vrolijke hardere kleuren??
   
 (Bron: I Heart Organizing)


Deze vind ik ook erg leuk!
Grote Zwart-Witte banen en dan gecombineerd met fris kleurtje of kleuren.

(Bron: Where Woman Create.com)


Hoe dan ook, er is genoeg te vinden op internet & Printerest!
Ik ben nog niet zover dat ik de kamer in 1x kan opknappen dus ik heb voldoende tijd
om inspiratie te doen.
Op dit moment ben ik al lang blij DAT ik een plekje heb voor al mijn knutsels!

Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar meer.........dat heb ik ook!!
De start is inspiratie opdoen voor een logeer/hobby kamer.
Niet dat dat allemaal ook gelijk gaat gebeuren maar het is toch leuk om alvast te dromen!?
Kijk eens op ons Printerest-bord voor nog meer inspiratie!


Vind je het ook leuk om het een en ander te maken voor je
knutselkamer?? Kijk dan eens op mijn andere blog:

My Style Is Creative Style







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...