Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

woensdag 1 oktober 2014

Nieuwe start

Ik ben er gister achter gekomen dat ik mijn blog niet gebruik zoals ik hem wil gebruiken!
Mijn gedachten dwalen dan weer af en kom ik in andere werelden die ik ook erg leuk vind,
in plaats dat ik er gewoon van geniet, moet ik het ook allemaal hebben :p
Dan wordt je blog gewoonweg TE groot en moet je weer ff terug.....zoals nu dus.
Klinkt misschien een beetje raar maar ik ben deze blog begonnen voor mezelf omdat we een nieuwe huisje zouden betrekken en ik toch graag bepaalde sferen wilden creƫren.
Nu lijkt het op een plaatjes-blog haha en dat wil ik niet.
Ik wil jullie meenemen in onze eigen zoektocht naar de juiste sfeer en wil jullie
vooral meenemen op onze ontdekkingsreis.

Ook wordt er heel wat gefreubelt, geschildert en gemaakt dus hoop jullie
genoeg te inspireren om het ook eens te proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...