Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

zondag 6 april 2014

Karin Joan

Het na-deel van lid te zijn van diverse blogs, groepen en fb-pagina's is dat je veel mist.
Er is soms zoveel dat je vele leuke foto's en berichten gewoonweg niet ziet door de massa.
Als het dus even is, wordt ik graag lid van de nieuwsbrieven!
Eens in de zoveel tijd ontvang je via je email een nieuwsbrief en kun je je weer heerlijk
even laten wegdromen van al het moois wat gemaakt is.

Zo ook vandaag met een nieuwsbrief van Karin Joan!

Ik zat heerlijk al haar nieuwe werk te bekijken en wat ziet mijn oog ineens???
Haar tuin!!
Helemaal zoals wij onze tuin zouden willen indelen/maken!
De sfeer die zijn gecreƫerd heeft, is de sfeer die wij graag willen.
Of we daarmee de kleur grijs volgen weten we nog niet maar in deze stijl past dat wel helemaal!
Kijk maar eens op onderstaande foto's......is dit niet een heerlijke sfeer
waar je je zomers lekker relaxed in kan wegdromen!?

http://karinjoan.blogspot.nl/
http://karinjoan.blogspot.nl/

En nog een paar close up foto's om nog even te genieten




1 opmerking:

  1. Hoi Ca en Co,
    Ik was aan het googlen en...
    tjee! wat een leuke verrassing om zo'n artikel over mijn nieuwsbrief tegen te komen. Dankjewel!! Ik hoop dat het helemaal gaat lukken met jullie tuin. Als het een beetje naar je zin is, vind ik het superleuk om te kijken. Stuur je me dan wat fotootjes?!
    Hartelijke groetjes!
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...