Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

dinsdag 11 maart 2014

Lavendel!

Als er iets is waar ik al jaaaaaaaaren gek op ben is dat
LAVENDEL!!!

Ik kan er niet genoeg van krijgen.
In mijn nieuwe tuin komt dan zeker heel veel Lavendel!
Niet alleen de geur doet me denken aan de landweggetjes in Frankrijk, geniet van het leven,
stokbroodje met kruidenboter, knapperend buiten kacheltje....
maar ook de kleur vind ik zeer rustgevend!


Ik heb div websites  gevonden die ik geregel lees.
Ze vertellen over de diverse soorten Lavendel, hoe je moet Lavendel moet planten en natuurlijk snoeien en verzorgen van Lavendel.

Daarnaast vertellen zij ook wat je allemaal met Lavendel kunt doen.
Ik heb nog meer links over Lavendel en als ik die weer allemaal gevonden heb,
komen ze allemaal hier te staan.

LINKS:
Bastin - Lavendel kweker, informatie & webshop
Online Tuinieren - diverse soorten, snoeien en verzorgen
Natuurlijk Wijs - Veel informatie, toepassingen & culinair
Marly Design - Maken van Lavendel Olie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...